امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
08/12 1400

گروه بازارپول- وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ساختمان مرکزی بانک رفاه کارگران بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این بازدید اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک گزارشی از شرایط و وضعیت ترازنامه‌ای بانک و نسبت‌های مالی ارائه کرد و گفت: بانک رفاه کارگران در راستای تحقق شعار سال با پرداخت تسهیلات به حوزه‌های مختلف اقتصادی و واحدهای تولیدی، گام‌های مهمی برای رونق تولید و اشتغال‌زایی به‌ویژه در مناطق محروم کشور برداشته است.
وی افزود: از دیگر افتخارات بانک رفاه کارگران، خدمت‌رسانی مناسب به ذی‌نفعان به‌وِیژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی، تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به نهادهای حمایتی (سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام‌خمینی(ره)) و قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به جوانان است.
در این بازدید دکتر عبدالملکی ضمن ارائه راهکارهای لازم در جهت افزایش سرمایه بانک و خدمات‌دهی مناسب به اقشار مختلف جامعه، بر استانداردسازی شاخص‌های مالی و رعایت نسبت‌های مالی بانک مرکزی و تعامل و هم‌افزایی بین سازمان‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود