امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
01/24 1395

گروه بازار پول - بانک انصار احتمال دارد که با برنامه افزایش سرمایه و واگذاری سهام اطلس ایرانیان برای تعدیل سال 95 اماده شود .

به گزارش پایگاه خبری راز پول (ایران و جهان) ،بانک انصار که بیش از 10 میلیون کارت بانکی در دست مشتریان دارد و بالغ بر 987 خودپرداز در سراسر کشور نصب کرده است در آخرین آمار و اطلاعاتی که از بانک های خصوصی منتشر شده دارای بالغ بر یک میلیون دلار گشایش اعتبارات اسنادی وارداتی در آذر ماه سال گذشته داشته است و با حدود 185 هزار میلیارد ریال سپرده بالغ بر 162 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

بانک انصار که در میان بانک ها به تقسیم سود مناسب در مجامع شهرت دارد برنامه افزایش سرمایه را در سال 95 پیگیری می کند که مسلما جذابیت های سهام بانک را افزایش خواهد داد. 
اما بحث روند افزایشی مطالبات مشکوک الوصول هزینه ای است بحثی است که احتمال می رود بر سود بانک تاثیر داشته باشد . در کنار این موارد بحث عرضه سهام اطلس ایرانیان به بورس و تعدیل سال 95 از دیگر نکته های مربوط به بانک انصار است.
این بانک که دارای بدهی به سیستم بانکی و بانک مرکزی نیست در آخرین شنیده های خبری شایعه رشد  10 درصدی سود 94 به گوش می رسد . 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود