امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
06/3 1400

 


گروه بازار پول - بانک سپه آخرین وضعیت ادغام و پرداخت مطالبات سهام داران بانک های حکمت ایرانیان، انصار، مهراقتصاد، قوامین و موسسه اعتباری کوثر را شفاف سازی کرد، فرآیندی که بسیار کم هزینه به لحاظ تبعات احتمالی آن مدیریت شد.



محمدکاظم چغازردی مدیرعامل بانک سپه اذعان دارد که بانک های مهراقتصاد و حکمت ایرانیان در بانک سپه ادغام و طبق صورتجلسه رسمی منحل گردیده اند.

او جزئیات پرداختی به سهام داران غیروابسته و مطالبات آنها را نیز شفاف سازی کرده است.


ادغام بانک های نظامی در بانک سپه با کمترین واکنش اجتماعی را می توان یکی از دستاوردهای مدیریتی چغازردی در بانک سپه عنوان کرد.

او در شرایطی این پروژه سنگین را راهبری کرد که توانست  تعارض منافع کلیه ذی نفعان این مجموعه ها از سهام داران گرفته تا کارمندان، مشتریان و وابستگان به این بانک ها را مدیریت کند و یک بازی برد- برد را حتی برای ارکان های بالادستی طراحی کرد.


ادغام و انحلال بنگاه های اقتصادی یکی از مراحل حساس چرخه حیات اقتصادی است و عدم اجرای درست آن نه تنها آسیب های جدی به سازمان ادغام شده و جامعه وارد می کند بلکه می تواند برای سازمان ادغام پذیر نیز مضر باشد. انتخاب راهبردهای مدیریتی صحیح در بخش های مالی، ساختاری و منابع انسانی این حرکت  سبب شد کلیه بخش های ذی نفع کم هزینه این فرآیند را سپری کنند.






 






 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود