امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
02/7 1395

گروه بازار پول - مدیر عامل بانک سپه اظهار داشت: مهم ترین سرمایه بانک سپه نیروی انسانی توانمند و پاکدست آن است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: محمدکاظم چقازردی درر جلسه معارفه رئیس اداره کل گزینش که با حضور شکربیگی مدیر امور حراست، آقاجانی مدیر امور بازرسی و حسابرسی، امیرخانی رئیس اداره کل منابع انسانی، جلالی مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امیری رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیأت مدیره و همکاران اداره کل گزینش همراه بود، گفت: جایگاه بانک سپه در بین سیستم بانکی مرهون نیروی انسانی است و یقیناً مهم ترین سرمایه بانک همکاران هستند.

مدیرعامل با اشاره به اقدامات و ویژگی های اداره کل گزینش درخصوص اهمیت انتخاب و جذب نیروی انسانی تصریح کرد: اگر ما انتخاب درستی از گزینش افراد در هنگام استخدام و ورود آنها به بانک داشته باشیم، انرژی، ایده و فکر جدیدی به بدنه سازمان وارد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همیشه سعی شده است تا در جذب نیروهای جدید، تعامل، مشارکت و همراهی تمامی واحدهایی که در این حوزه ماموریت دارند به خوبی انجام شود خاطر نشان کرد: در مواقعی که مشارکت و تعامل بین واحدهای بانک درجذب نیرو وجود داشته، فرایند استخدام با موفقیت همراه بوده و آثار و دلایل توفیق بانک به خوبی خودش را در آن مقطع زمانی نشان داده است.
رئیس هیات مدیره بانک سپه با بیان اینکه باید تجربه های متراکم و ذخیره شده همکاران به دیگران منتقل شود اظهار داشت: انتقال تجربه همکاران با سابقه به بدنه بانک و نیروهای جدید الاستخدام به ارتقاء جایگاه نخستین بانک کمک خواهد کرد.

چقازردی در بخش دیگری از سخنانش در مراسم معارفه با اشاره به اینکه اداره کل گزینش نقاط درخشانی در مقاطع زمانی مختلف به لحاظ عملکرد داشته است گفت: بانک سپه، بانک منضبط و حرفه ای به مدد وجود نیروی انسانی توانمند و پاکدست است و این نشان دهنده آن است که اداره کل گزینش در انتخاب افراد وظایفش را خوب انجام داده است.
چقازردی با تشریح وضعیت عملکرد اداره کل گزینش گفت: بین نظام گزینشی توانمند و یک بانک کارآمد رابطه همبستگی بالایی وجود دارد.

وی افزود: مراجع نظارتی نیز بانک سپه را بانک پاک و سالمی می دانند.
مدیر عامل همچنین در ادامه از زحمات آقای شیخی رئیس سابق این اداره تشکر کرد و گفت: آقای شیخی فردی اثرگذار و مفید بود و تلاش های وی قابل تقدیر و ارزشمند است.
وی ادامه داد: اداره کل گزینش نیروهای انسانی ارزشی، خوب ، پر تلاش و دلسوزی دارد.

رئیس هیأت مدیره در ادامه به انتخاب آقای سیدعباس پورحاج به عنوان رئیس جدید اداره کل گزینش اشاره کرد و اظهار داشت: جهت گیری و رویکرد بانک سپه به سمت انتصاب و انتخاب افراد از بدنه بانک است و آقای پورحاج فردی با ادب و با اخلاق و با ویژگی ها و صفت های خوب است که از درون بانک انتخاب شده است و جزو خانواده معزز شهدا می باشد.

چقازردی در پایان برای آقای شیخی آرزوی سلامتی کرد و حکم آقای سیدعباس پورحاج را به عنوان رئیس جدید اداره کل گزینش به وی اهدا کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود