امروز: یکشنبه، 6 آذر 1401
04/29 1401

گروه سایبان - مرکز تخصصی ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت هوده راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، فرشید مولاپور مدیرعامل شرکت هوده، از راه اندازی مرکز تخصصی ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت هوده با هدف ایجاد رضایتمندی بیشتر، تسریع و تسهیل در امور مربوط به پشتیبانی کارت اعم از امور مالی، فعال/غیرفعالی کارت‌های اعتباری، میزان اعتبار، سوالات مربوط به پذیرندگان و فروشگاه‌های طرف قرارداد و ... خبرداد.


مولاپور با اظهار امیدواری نسبت به این که با همکاری و تلاش های این واحد و با انگیزه ای دوچندان پرسنل، این شرکت در کسب جایگاه مطلوبتر در ارائه خدمات گام بر می داردوی گفت: در صورتی که کارشناسان این مرکز تشخیص دهند موضوع در درجه اهمیت بالاتری است، موارد را با کارشناسان فنی شرکت هوده در میان گذاشته و پاسخ را به اطلاع آنها خواهند رساند.

کلیه مشتریان هوده کارت می‌توانند برای هر گونه سوال در ساعات اعلام شده با شماره تلفن 85333-021 داخلی 2 تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایند و از راهنمای کارشناسان این مرکز استفاده نمایند.

گفتنی است: این مرکز همه روزه از ساعت 8 صبح الی 10 شب (حتی روزهای تعطیل) آماده پاسخگویی به سوالات دارندگان و پذیرندگان است

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود